Saturn Fitness - Klub Fitness Targówek

WARSZAWA TARGÓWEK

NEWSY - BĄDŹ NA BIEŻĄCO!

Ważne i mniej ważne informacje z życia klubu, którymi chcemy się z Wami podzielić.

• SOBOTA POD ŻAGLAMI!

2013-07-15

Ahoj!

Sobotę pod żaglami z Saturnem zapamiętamy na długo

13 lipca o godzinie 9.30 rozpoczęliśmy przygodę z żaglówkami w porcie jachtowym Nieporęt. Przywitała nas załoga Pro-skippers gotowa wprowadzić w tajemnice żeglarstwa. Podzieliliśmy się na trzy ekipy, każda udała się na pokład swojej łódki i od tej pory podbijaliśmy jezioro Zegrzyńskie!

Kapitanowie Magda, Kasia i Tomek szybko zapoznali nas z terminologią i „obsługą” żaglówki, a my- majtkowie ;) wykonywaliśmy polecenia i łapaliśmy bakcyla do tego stopnia, że niektórzy już myślą o zrobieniu patentu Stawianie foka/ grota, buchtowanie lin, zrzucanie odpychaczy, zwrot przez sztag, zwrot przez rufę to dla nas już dzień powszedni

Wyśmienita pogoda z lekkim wiatrem pozwalała nam na pływanie praktycznie bez użycia silnika. Woda, żagle, wiatr i słońce...możecie sobie wyobrazić tę wolność…a między tym wszystkim my i piękne widoki…

W międzyczasie aby uzupełnić siły zajadaliśmy się pysznymi kanapkami i uzupełnialiśmy płyny, zatrzymaliśmy się również na małej wyspie aby zejść na chwilę na suchy ląd…Mieliśmy także okazję przepłynąć się motorówką i zwiedzić inne części jeziora. Na dłuższą kawową przerwę podbiliśmy pod Hotel Marinę Dianę, aby dodać sobie energii na dalsze rejsowanie, które skończyliśmy po godzinie 16stej cumując z powrotem w porcie jachtowym Nieporęt.

A tam załoga Pro-skippers przygotowała dla nas grilla, przekąski, napoje i szanty, które mogliśmy poznać i zaśpiewać z naszym prywatnym gitarzystą

Cały wypad zakończył się po godzinie 20stej, zamykając wspaniale spędzony dzień nad jeziorem w genialnym towarzystwie Klubowiczów Saturn Fitness i Instruktorów Pro-skippers! I dziękujemy Wszystkim za przybycie, pozytywną energię i zaangażowanie podczas całej wyprawy!