Saturn Fitness - Klub Fitness Targówek

WARSZAWA TARGÓWEK
CZAS TYP ĆWICZEŃ SPALASZ REZULTATY POZIOM TRUDNOŚCI
55
MINUT
INTENSYWNY TRENING
KARDIO INSPIROWANY
SZTUKAMI WALKI
737
KALORII
POPRAWA KOORDYNACJI
I SPRAWNOŚCI RUCHOWEJ,
WZROST SIŁY MIĘŚNIOWEJ
DLA WSZYSTKICH

BODYCOMBAT - PEŁEN SIŁY I ENERGII TRENING, PODCZAS KTÓREGO PRZEISTOCZYMY TWOJE MARZENIA O SPORTACH WALKI W PEŁNĄ EKSPRESJĘ, A JEDNOCZEŚNIE POKAŻEMY CI jak się przy tym świetnie bawić!

W rytm inspirującej muzyki i przy pomocy skutecznych technik wywodzących się z: karate, taekwondo, kung fu, kickboxingu, muay thai oraz tai chi, rzucasz wyzwanie wyimaginowanemu przeciwnikowi. Tak samo jak w przypadku wszystkich programów Les Mills, co trzy miesiące startuje nowy program BODYCOMBAT z nową muzyką i nowymi układami choreograficznymi!

JAK WYGLĄDA TRENING BODYCOMBAT

Zajęcia mają charakter interwałowy o cyklicznie zmiennej intensywności ćwiczeń. Power, czyli szybkie uderzenia, dzięki którym ćwiczymy kondycję i wytrzymałość. Combat to kombinacje ciosów i kopnięć, dzięki którym ćwiczymy siłę i precyzję. W trakcie treningu ćwiczymy również koncentrację dzięki sekwencjom kata (karate).

JAKIE OSIĄGNIESZ REZULTATY
TRENUJĄC BODYCOMBAT?

  • Zwiększysz wydolność serca i płuc
  • Poprawisz wytrzymałość kości i stawów
  • Spalisz mnóstwo kalorii
  • Zwiększysz pewność siebie
  • Poprawisz postawę oraz zwiększysz
    siłę i stabilność Twojego ciała
  • Poprawisz ogólny stan zdrowia i samopoczucie
  • Poprawisz koordynację ruchową i zręczność

ODPOWIEDZI NA CZĘSTE PYTANIA

JAK CZĘSTO POWINNO SIĘ TRENOWAĆ BODYCOMBAT ?

Aby uzyskać dobre rezultaty należy trenować BODYCOMBAT przynajmniej dwa razy w tygodniu, zachowując jednodniową przerwę pomiędzy treningami.

JAK DOBRZE MUSZĘ BYĆ PRZYGOTOWANY

JAK DOBRZE MUSZĘ BYĆ PRZYGOTOWANY Zajęcia BODYCOMBAT są przeznaczone przede wszystkim dla osób aktywnych, o średnim lub wyższym poziomie kondycji. W związku z tym, że choreografia i poszczególne elementy techniki walki są uproszczone i dostosowane do treningu grupowego, nie musisz mieć przygotowania w zakresie sportów walki.

CO MUSZĘ ZABRAĆ ZE SOBĄ NA TRENING

Weź ze sobą obuwie sportowe i wygodny strój do ćwiczeń, w którym będziesz się dobrze czuć. Dobrze jest mieć ze sobą również ręcznik i butelkę wody.

CZY ISTNIEJE RYZYKO URAZU ZWIĄZANEGO Z WALKĄ

Podczas ćwiczeń BODYCOMBAT nie następuje żaden kontakt fizyczny, nie jest to również kurs samoobrony.

LUBISZ BODYCOMBAT? POZNAJ BODYPUMP!