Saturn Fitness - Klub Fitness Targówek

WARSZAWA TARGÓWEK
CZAS TYP ĆWICZEŃ SPALASZ REZULTATY POZIOM TRUDNOŚCI
55
MINUT
TRENING
SIŁOWY/OPOROWY
430
KALORII
ZWIĘKSZENIE SIŁY
MIĘŚNIOWEJ, ZMNIEJSZENIE
TKANKI TŁUSZCZOWEJ
DLA WSZYSTKICH

BODYPUMP® - jest pierwowzorem dla wielu odmian siłowych zajęć grupowych z użyciem sztang. Został stworzony w 1991 roku przez Philipa Mills, Obecnie jest w ponad 80 krajach i w ponad 15000 klubach fitness na całym świecie.

Program ma swoją strukturę, która jest stała niezależnie od zmiany choreografii. Zajęcia w formacie 60 minut zawierają osiem utworów na oddzielne grupy mięśni. Co trzy miesiące zmienia się choreografia i muzyka, która jest przygotowywana solidnie przez sztab ekspertów z zakresu sportu i fizjoterapii. Nowe zestawy ćwiczeń to kolejna porcja edukacji dotyczącą danej techniki i nowego ćwiczenia.

NIESAMOWITE REZULTATY BODYPUMP

Sekretem BODYPUMP® jest tzw: REP EFFECT co w wolnym tłumaczeniu możemy określić jako EFEKT POWTÓRZEŃ. To efekt wyczerpania mięśni przy użyciu wagi lekkiej, podczas wykonywania wysokiej liczby powtórzeń. Zmieniamy tradycyjne myślenie o podnoszeniu ciężarów, zwłaszcza wśród pań, którym trening z obciążeniem kojarzy się jedynie z silnym przyrostem masy mięśniowej.Rezultatem tego typu treningu są długie, smukłe, wyrzeźbione mięśnie oraz silna budowa ciała.

JAKIE OSIĄGNIESZ REZULTATY
TRENUJĄC BODYPUMP?

  • Zwiększysz wydolność tlenową
  • Poprawisz wytrzymałość kości i stawów
  • Spalisz mnóstwo kalorii
  • Zwiększysz siłę mięśńi
  • Poprawisz postawę oraz zwiększysz
    siłę i stabilność Twojego ciała
  • Poprawisz ogólny stan zdrowia i samopoczucie
  • Poprawisz koordynację ruchową i zręczność

CHOREOGRAFIA ZAJĘĆ BODYPUMP

Choreografia zajęć BODYPUMP® jest ukierunkowana na wszystkie obszary ciała a w szczególności na: pośladki, uda, ramiona, barki. Ponadto, niektóre wykonywane ćwiczenia należą do typu ćwiczeń złożonych czyli takich, które angażują kilka grup mięśniowych na raz. W efekcie trening BODYPUMP® ułatwia ogólne spalanie tkanki tłuszczowej, zwiększa ilość spalonych kalorii i skutecznie wpływa na przyrost siły mięśni bez zwiększania ich masy.


EFEKT POWTÓRZEŃ sprawia, że podczas typowych zajęć BODYPUMP® wykonujemy około 800 powtórzeń. To ponad cztery razy więcej niż jedna osoba może osiągnąć podczas indywidualnego treningu.

Dni i godziny zajęć BODYPUMP:
  • Anita Szołdra
    Poniedziałek
    godz. 20:00
    Sala A
  • Magda Hejnrych
    Wtorek
    godz. 08:15
    Sala A
  • Karol Ciborowski
    Wtorek
    godz. 18:50
    Sala A
  • Magda Hejnrych
    Środa
    godz. 18:00
    Sala A
  • Magda Hejnrych
    Czwartek
    godz. 08:15
    Sala A
  • Kamil Zieliński
    Piątek
    godz. 18:00
    Sala A
  • Kamil Zieliński
    Sobota
    godz. 10:15
    Sala A
  • Saturn Team
    Niedziela
    godz. 17:00
    Sala A

LUBISZ BODYPUMP? POZNAJ BODYCOMBAT!